Obecné informace
Pokud se vyskytne důvod k reklamaci, postupujte, prosím, podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena.
Poškození vzniklé přepravou zásilky
- Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Pokud i přesto kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka poškozena, je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodejce emailem (uvádějte: jméno, č. objednávky a popis poškození). Reklamační oddělení zajistí co nejrychlejší výměnu.
Reklamace v záruční době
- Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté, co vady zjistil.
- Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která činí 24 měsíců, u strunných nástrojů 36 měsíců.
- Kupující musí koupi zboží prokázat nákupním dokladem.
- Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.
- Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci.
- Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě (emailem), kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.
- Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30 kalendářních dnůod obdržení reklamovaného zboží a informovat kupujícího o vyřízení reklamace emailem nebo telefonicky.
- V případě, že je reklamace uznána jako oprávěná, hradí prodávající náklady na dopravu zboží k reklamaci.
Postup při reklamaci
- Kupující popíše důvod reklamace, a následně popis přibalí k reklamovanému zboží.
- Kupující osobně či přepravní službou dopraví reklamované zboží včetně prokázání o jeho koupi na adresu:
- HK MUSIC
- Hartmann Pavel
- Kamenná 2
- Cheb 350 02
- Tel.: +420 354 422 712
- Email: hkmusic@cbox.cz
- Při zasílání poštou zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost. Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout.
- O zahájení reklamačního řízení a jeho průběhu bude zákazník informován na emailové adrese uvedené zákazníkem u popisu závady.